donderdag 29 mei 2014

VÅRFÄRD 2012



Toen ik mijn auto een paar weken had begon het wel een beetje te kriebelen om tourritten te gaan rijden.  Aangezien ik al actief was bij volVolvo en lid ben van de VKV, leek het me een goed idee om als eerste de VÅRFÄRD te gaan rijden. Het was eerst even zoeken naar een navigator maar uiteindelijk heb ik een oud klasgenoot zover gekregen om mee te gaan.

We zouden starten in Geertruidenberg bij restaurant 't Bergsch Backhuys. Daar eenmaal aangekomen  hebben we wat plaatjes geschoten van de geparkeerde auto’s. Het was een mooie start locatie en er waren veel mooie klassieke en semi-klassieke Volvo ’s. 




De rit was mooi, we reden veel door de polders heen,  langs boomgaarden die in bloei stonden, staken over met veel pontjes en natuurlijk waren er een paar leuke proeven voor onderweg. Het rijden ging goed die dag en het navigeren gelukkig ook, we zijn niet meer dan 1 kilometer mis gereden.

De eindlocatie in Meteren was bij restaurant Den Tol. Ook daar hebben we weer wat foto’s geschoten van de deelnemende auto’s  en heb ik wat gepraat met wat mensen van volVolvo. Na het eten en de prijsuitreiking zijn we naar huis gegaan.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten